fredag den 11. maj 2012


Jeg elsker mine morgenstunder i øjeblikket. Hver morgen jeg står op, spørger jeg mig selv: "Bliver det mon idag".. Jeg er endelig kommet dertil, hvor jeg synes at det er okay at lade Thomas tage bilen på arbejde, sove lidt længere og tage mig god tid til at hygge mig med morgenmad og en dyne på sofaen. Det hænger selvfølgelig også sammen  med manglen på søvn, som efterhånden bliver større og større på grund af uro i løbet af natten. Der er ikke noget jeg skal nå. Hele huset har stået klar til babys ankomst længe og så handler det vel egentlig bare om, at lade op og samle lidt ekstra energi til den store "præstation" :)

Ha en dejlig fredag derude!

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Uhh det bliver SÅ spændende :-) Glæder mig på jeres vegne - og ja, den store "præstation" er STOR, men den er det hele værd, og så snart du ligger med den lille har du glemt alt om det. Og der er nu også noget meget fascinerende ved at komme ud i ekstremerne og virkelig mærke sin krop.

    God vind og god fødsel :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. To dage over termin, hvis jeg husker rigtigt? Jeg stemmer for d. 16. Maj, det er en super dag at ave fødselsdag :) Pøj pøj med det hele, hvor bliver det spændende!

    SvarSlet
  3. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    Well over 160k women and men are losing weight with a simple and secret "liquids hack" to drop 2 lbs each night while they sleep.

    It's simple and it works on anybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Take a clear glass and fill it with water half glass

    2) Proceed to follow this crazy hack

    you'll become 2 lbs lighter the very next day!

    SvarSlet